Pentru a asigura bunā funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Majoritatea site-urilor mari fac acest lucru.Asa iți pregătim oferte mai bune. 
Meniu

TEHNOLOGII AERODINAMICE PENTRU VIITOR

 

 

DIAVOLUL SE AFLĂ ÎN DETALII
– spune un proverb, iar un exemplu clar al adevărului acestui enunț sunt căștile aero, în care fiecare detaliu contribuie la un ritm mai rapid, o pedalare mai ușoară...

Când fiecare secundă și fiecare watt contează, nu este suficient doar să avem grijă de condiția fizică. Căștile noastre aero sunt adevărate arme, iar în proiectarea lor, un rol esențial l-a avut guru-ul aerodinamicii, John Cobbs. Expertiza, vasta lui experiență și viziunea sa unică, precum și testele efectuate în tuneluri de vânt și în condiții reale de competiție, ne-au ajutat să perfecționăm căștile, transformându-le în adevărate arme împotriva timpului. Astfel, prin alegerea unei căști potrivite, poți câștiga secunde și watți!

  • Datele și informațiile de mai jos provin de la compania independentă Swissside, care, având o experiență de 50 de ani în Formula 1, este una dintre primele în domeniul aerodinamicii.

 


 

PERFORMANȚĂ
LEGALE DE
CREȘTERE

 

Măsurătorile de laborator confirmă faptul că căștile aerodinamice speciale contribuie la economii semnificative de timp.

Setare de simulare a poziției de TIME TRIAL:

  • Masa ciclistului este de 75 kg, masa bicicletei este de 8,5 kg, iar aero drag-ul (linia de bază) cda este 0.250

  • *În măsurătorile Ironman 70.3 pe distanța de 90 km cu 500 m urcare, și în măsurătorile Full Ironman pe distanța de 180 km cu 1000 m urcare

  • Puterea livrată a fost de 200W în medie

  • Dimensiunea căștii utilizate în test: M

 

 


 

SIGURANȚĂ
COMPLETĂ

Obținerea celei mai înalte protecții posibile a capului și întărirea căștilor conform standardelor internaționale este un obiectiv extrem de important pentru dezvoltatorii companiei Rudy Project. De aceea, căștile noastre au o serie de evaluări standard internaționale diferite.

În cazul marcajului CE, cerințele sunt conforme cu cerințele Council Directive 89/686/ECC și Standardului Tehnic European EN 1078, în cazul marcajului CPSC, U.S. Modelul respectă cerințele Comisiei pentru siguranța produselor de consum, iar în cazul marcajului AS / NZS cerințele standardului australian AS / NZS 2063.

CE/EN 1078

Standardul EN 1078 a fost înființat în 1997, apoi aprobat de Comitetul European de Standardizare (CEN) în 2012 și modificat în același an cu EN 1078: 2012 + A1: 2012, care se aplică tuturor căștilor de biciclete, patine cu roți și skateboard-uri  vândute în Europa.

Standardul EN 1078 include, dar nu se limitează la, testarea câmpului vizual, absorbția energiei de impact și proprietățile de atașare a cefei (inclusiv bărbia și catarama acesteia), precum și toate marcajele și informațiile.

Puncte cheie ale standardului:

  • testarea pe suprafețe plane și unghiular
  • utilizarea unui dispozitiv de cădere liberă
  • testați în condiții medii, calde, reci și umede
  • viteza de impact, energia sau înălțimea de cădere pentru o suprafață plană: 5,42-5,52 m/s
  • criteriul energiei precipitaţiilor: < 250g
  • efectuarea unui test de rulare
  • examinarea rezistenței cefei

În actuala gamă de căști Rudy Project, toate modelele respectă standardul CE/EN 1078!


CPSC / CPSC 12.03

În Statele Unite ale Americii, Comisia pentru Siguranța Produselor de Consum (CPSC) a fost mandatat în 1994 de către Congres să actualizeze și dezvolte standardele căștilor de biciclete din SUA. Standardul a fost finalizat în 1999 cu asistența grupului de lucru ASTM. 

Standardul CPSC 12.03 include testarea câmpului vizual, absorbția energiei de impact și proprietățile de fixare a cefei, (inclusiv cureaua de bărbie și catarama acesteia) respectiv toate marcajele și informațiile.

Puncte cheie ale standardului:

  • testarea pe suprafețe plane și unghiulare
  • utilizarea unui dispozitiv de cădere liberă
  • testatarea în condiții medii, calde, reci și umede
  • viteza de impact, energia sau înălțimea de cădere pentru o suprafață plană: 2 m
  • criteriul energiei precipitaţiilor: < 300g
  • efectuarea unui test de rulare
  • examinarea rezistenței cefei - într-o formă standard a capului, aplicând forță dinamică

În actuala gamă de căști Rudy Project, toate modelele respectă standardul CPSC 12.03!


WG11
Din 2022, Rudy Project s-a calificat și s-a alăturat evaluării de siguranță CEN TC 158 / WG11 dezvoltat de Comitetul European de Standardizare, care măsoară în mod specific proprietățile de absorbție a energiei ale articolelor pentru acoperirea capului împotriva efectelor tangenţiale (unghiulare), ce este foarte important pentru protecția capului. Acesta utilizează teste acreditate pentru a verifica și măsura performanța căștilor. Testul de impact rotativ WG11 se bazează pe criteriul de conformitate BRIC (Brain Injury Criterion), care stabilește gradul de leziune cerebrală în urma unei căderi, iar acesta trebuie să fie mai mic de 0,68.

Protocol de testare a impactului de rotație:

  • teste oblice la un unghi de 45 ° de-a lungul axelor X, Y și Z
  • viteza de impact 6 m/s
  • hârtie șmirghel de 80 cu oxid de aluminiu cu suprafață închisă
  • accelerometru cu trei axe + n.3 ARS
  • coeficientul nominal de frecare al formei capului 0,3
  • forma capului din seria EN960
  • măsurători efectuate: vârfuri de rotație și accelerație liniară, HIC, BRIC

Căștile aerodinamice actuale Rudy Project dintre căștile aerodinamice actuale Rudy Project, modelul NYTRON a îndeplinit cerințele testelor WG11.

 


 

FUNCȚII EXTRA

 

​LENTILĂ ADIȚIONALĂ
Cu ajutorul tehnologiei avansate, unele dintre căștile noastre aero pot fi echipate cu lentile adiționale, care protejează ochii de razele UV dăunătoare fără a fi nevoie de ochelari separați, reduc strălucirea deranjantă și îmbunătățesc coeficientul aerodinamic. Datorită tehnologiei flip-up, nu doar că este mai ușor să puneți căștile echipate cu lentilă adițională, dar ne putem adapta rapid la condițiile schimbate brusc, fără a fi nevoie să îndepărtăm căștile. 

 

VORTEX KILLER SYSTEM
Iată principalul rezultat inovator al combinației științifice dintre designul și construcția căștilor – eliminarea și reducerea vârtejurilor de aer de după cască, oferind în același timp o ventilație adecvată. Designul Vortex Killer System al căștilor aero Rudy Project elimină cu o eficiență remarcabilă căldura de pe capul nostru, în timp ce reduce formarea vârtejurilor de aer de la ceafă și astfel crește eficiența ciclismului. Pentru a controla vârtejurile Vortex, care provoacă instabilitate și forțe de retragere, designerii Rudy Project direcționează aerul prin canale speciale din interiorul căștii. Datorită acestui lucru, nu doar că turbulențele de la ceafă sunt reduse, dar și ventilația capului nostru a devenit mai eficientă.

 

GĂURILE DE VENTILAȚIE
Căștile aerodinamice au două caracteristici fundamentale, care, de obicei, se contrazic: o ventilație corespunzătoare care menține capul uscat și răcoros, ceea ce poate îmbunătăți performanța. Cu toate acestea, găurile de ventilație pot reprezenta factori aerodinamici de rezistență, în timp ce ne așteptăm ca acestea să fie cât mai aerodinamice posibil. Dezvoltatorii și designerii Rudy Project urmăresc constant feedback-ul utilizatorilor, caută noi tehnologii și materiale și efectuează numeroase teste în tuneluri de vânt pentru a găsi cel mai bun echilibru între ventilație și aerodinamică. Datorită acestora, căștile noastre aero oferă o ventilație excelentă, fără a compromite principala lor caracteristică!

 

MOMENT DE ROTAȚIE ZERO
Crearea unui moment de rotație este o „reacție” naturală atunci când vântul lateral lovește casca, iar această forță este principala cauză a durerilor de gât ale cicliștilor. De aceea, în proiectarea formei căștilor noastre aero, scopul nu este doar de a obține un coeficient de rezistență aerodinamică excelent, ci și de a reduce acest moment de rotație. Datorită designului special, folosirea căștilor aero reduce încărcătura pe gât cu până la 65% față de căștile tradiționale!

 


 

DESCOPERĂ OFERTA
NOASTRĂ DE CĂȘTI
AERODINAMICE

THE WING

După o serie de simulări intensive în tunelul de vânt, simulări de flux (CFD) și dezvoltări inginerești realizate în colaborare cu renumita companie aerodinamică Swiss Side, a fost creată cea mai nouă cască aero, care oferă performanță fără compromisuri în mai multe poziții ale corpului, în timpul competițiilor de triatlon și ciclism pe drum. Datorită designului revoluționar, casca THE WING nu doar că oferă performanțe excelente, dar asigură și un confort sporit.

DETAILS

 

NYTRON

Noua noastră cască aero versatilă pentru ciclism pe drum combină cele mai noi dezvoltări aerodinamice, o ventilație extraordinară și un design estetic. NYTRON oferă în același timp protecție excelentă, confort și viteză.

Împreună cu experții de la Swiss Side, compania lider în cercetarea și dezvoltarea aerodinamică, am proiectat și dezvoltat NYTRON în tunelul de vânt, rezultând un model care oferă performanțe aerodinamice excelente.

Pe lângă designul ultra-ușor și compact, structura internă a carcasei este echipată cu canale de aerisire, iar amplasarea precisă a găurilor de ventilație asigură menținerea capului ciclistului răcoros, crescând astfel confortul și performanța. 

DETAILS

 

 

 

ALEGE CORECT
TEHNOLOGII
GARANȚIE

Etichete legate de conținut: sisak knowhow